آنتوان گریزمان ستاره جدید مدنظر اریک تن هاگ

آنتوان گریزمان ستاره جدید مدنظر اریک تن هاگ

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد آماده است تا با جذب آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید دستمزد او را سه برابر کند.

به گزارش فوتبالی ، شیاطین سرخ که بدترین شروع یک فصل خود را در ۶۱ سال گذشته تجربه کرده اند در حال حاضر در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارند و در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده و حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری قرار دارند. اریک تن هاگ اکنون مشتاق تقویت تیم خود در ژانویه است و چندین ستاره در حال حاضر در لیست علاقه مندی های او در نقل و انتقالات قرار دارند.

به گفته نشریه ال ناسیونال، گریزمان یکی از اهداف اصلی شیاطین سرخ استنباط می شود. گویا مقامات منچستر یونایتد به اسپانیا سفر کرده اند تا با مدیر برنامه های بازیکن فرانسوی درباره انتقال احتمالی مذاکره کنند. آنها ظاهراً پیشنهاد داده اند که دستمزد گریزمان در اتلتیکو مادرید را تا سه برابر افزایش دهند که باعث می شود او حدود ۳۵۰۰۰۰ پوند در هفته دریافت کند.

این گزارش همچنین می افزاید که این مهاجم دارای بند آزادسازی ۲۲ میلیون پوندی است که او را به یک هدف مقرون به صرفه تبدیل می کند. گریزمان برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ پس از انتقال ۲۴ میلیون پوندی از رئال سوسیداد به اتلتیکو مادرید پیوست. این مهاجم در سال ۲۰۲۱ با یک فصل قرضی به اتلتیکو مادرید بازگشت و در سال بعد یک انتقال دائمی را به این تیم تکمیل کرد. او برای تیم اسپانیایی ۱۶۹ گل به ثمر رسانده و ۷۷ پاس گل داده است.

۱۰۰۹