عکس؛ خوشحالی آنتوان گریزمان به سبک دپای

عکس؛ خوشحالی آنتوان گریزمان به سبک دپای

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته بیست و نهم از رقابت های لالیگای اسپانیا، اتلتیکو مادرید و آلمریا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد هر دو گل روخی بلانکو را به ثمر برساند. گریزمان در دقیقه 5 روی پاس آنخل کوره‌آ گل اول اتلتیکو مادرید را به ثمر رساند و خیلی زود تیمش را در این بازی پیش انداخت. او در دقیقه 43 هم روی پاس یانیک کاراسکو موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و خیال دیگو سیمئونه و تیمش را از پیروزی در این بازی راحت کند. تیم سیمئونه در این بازی در دقیقه 37 هم یک گل خورد که این گل را خوزه خیمنز زد و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

نکته ای که در این بازی سوژه شد و مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفت، خوشحالی کردن آنتوان گریزمن بود. او به سبک ممفیس دیپای، هم‌تیمی هلندی خود دو خوشحالی انجام داد. دیپای در بارسلونا مورد انتقاد زیادی بود و در نهایت راهی اتلتیکو مادرید شد و اکنون آنتوان گریزمن در این تیم رابطه خوبی با او دارد.

1470