مورد عجیب آنتوان گریزمان؛ کمک مالی به مردم از طریق بازی‌های کامپیوتری

مورد عجیب آنتوان گریزمان؛ کمک مالی به مردم از طریق بازی‌های کامپیوتری

پایگاه خبری فوتبالی – آنتوان گریزمان می‌خواهد با کمک پوگبا و برگزاری یک ماراتن بازی‌های رایانه‌ای به جمع‌آوری کمک‌های مالی برای مردم در دوران شیوع کرونا و قرنطینه بپردازد.
به گزارش فوتبالی، با شیوع کرونا بسیاری از فوتبالیست‌ها اقدام به کمک به مردم با جمع آوری مبالغ مالی و کمک‌های پزشکی پرداختند. برخی مانند رشفورد به پخش غذا کمک کرده‌اند و برخی هم مانند رونالدو تجهیزات بیمارستانی را توزیع کردند. آنتوان گریزمان اما راه متفاوتی را امتحان کرده است.
این فوتبالیست مشهور فرانسوی که از علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری است و بیشتر شادی‌های گل خود را از بازی‌های کامیپوتری الهام می‌گیرد یک تیم به نام «گریزی تیم» تشکیل داده که در آن بهترین بازیکنان بازی های کامپیوتری با  لوگویی مخصوص به رقابت می‌پردازند و در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند. حال خبر رسیده گریزمان به همراه پل پوگبا، هم‌بازی‌اش در تیم ملی فرانسه از روز جمعه یک ماراتن بازی برگزار می‌کند و از طریق درآمدزایی در تویچ با جمع‌آوری پول به سازمان صلیب سرخ فرانسه کمک مالی می‌کنند.
گریزمان قرار است در این مسابقات در تویچ (یک شبکه احتماعی ویدیویی مربوط به بازی‌های کامپیوتری که در آن بازیکنان فیلم‌ بازیشان را منتشر می‌کنند) آنلاین باشد و به صورت زنده با بازیکنان حرفه‌ای ارتباط برقرار کند.
گفتنی است ماراتن فوق ۲۴ ساعت به طول می‌انجامد.

1101