آنتوان گریزمان و بغض و اشک بعد از خراب کردن پنالتی

آنتوان گریزمان و بغض و اشک بعد از خراب کردن پنالتی

خبرگزاری فوتبالی – تصاویری از آنتوان گریزمان منتشر شده که او را در حال بغض و گریه بابت از دست رفتن پنالتی در بازی روز شنبه بارسلونا نشان می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا توانست در دیدار این هفته خود توانست رئال بتیس را شکست دهد تا اندکی از بحران دور شود اما این دیدار هم برای آبی و اناری‌ها عاری از مشکل و حاشیه نبود. در حالی که بارسا ۱-۰ از رقیب خود پیش بود در دقیقه ۳۲ داور بازی یک ضربه پنالتی بارسایی‌ها اعلام کرد که آنتوان گریزمان نتوانست آن را به گل تبدیل کند و توپ را به دستان براوو کوبید. در ادامه سانابریا گل تساوی تیم بتیس را به ثمر رساند تا بازی در نیمه اول با نتیجه ۱-۱ به پایان برسد.

زمانی که بازیکنان دو تیم به سمت رختکن روانه شدند اما گریزمان به شدت ناراحت بود و خود را بابت از دست دادن پنالتی شماتت می‌کرد. تصاویری از او منتشر شده که نشان می‌دهد او بغض سنگینی در هنگام رفتن به رختکن داشت و در آستانه گریه فراوان بود.

گریزمان البته پس از آغاز نیمه دوم البته حال روحی خوبی پیدا کرده بود و در همان ابتدا هم توانست گلزنی کند تا از دست دادن پنالتی را جبران کرده باشد اما تصاویر بغض و اشک او بین هواداران بارسلونا در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

1101