سلفی جالبی که زلاتان ابراهیموویچ در کنار سگش منتشر کرد!

سلفی جالبی که زلاتان ابراهیموویچ در کنار سگش منتشر کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان به تازگی تصویری از خود در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده است که در آن در کنار سگ خود قرار دارد و با او سلفی گرفته است.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ علاقه ویژه ای به حیوانات دارد. او به سگ خود هم علاقه خاصی دارد به طوری که یک بار تصویری از خود در کنار او منتشر کرده بود و در حالی که به چشمان او زل زده بود نوشته بود که:"حیوانات یکدیگر را درک می کنند." در واقع زلاتان ابراهیموویچ به خودش لقب شیر را داده است و به همین دلیل با زل زدن به این سگ نوشته بود که حیوانات یکدیگر را درک می کنند.

اکنون هم زلاتان با انتشار این تصویر نوشته است که:" جای نگرانی نیست، ما با هم دوستیم." تا بدین ترتیب نشان دهد که علاقه ویژه ای به این حیوان خانگی دارد.

در حالی که به زودی رقابت های یورو 2020 استارت می خورد، زلاتان ابراهیموویچ از این رقابت ها دور خواهد بود. او قرارداد خود را به تازگی با میلان تا پایان فصل 2021/22 تمدید کرده است و باید دید که عملکرد او در ادامه فصل های بازیگری اش به چه شکل خواهد بود چرا که با توجه به شرایط سنی که زلاتان دارد، مشخص است که چیزی تا پایان دوران بازی او نمانده است.

1470