شماره‌ی زلاتان ابراهیموویچ در میلان تغییر کرد

شماره‌ی زلاتان ابراهیموویچ در میلان تغییر کرد

خبرگزاری فوتبالی - قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با میلان به طور رسمی تمدید شد و او تا پایان فصل 2020/21 در خدمت میلان خواهد بود. زلاتان در ژانویه‌ی 2020 از لیگ آمریکا به میلان آمد و پیراه شماره‌ی 21 را بر تن کرد اما اکنون به نظر می‌رسد که شماره‌ی او برای فصل جدید تغییر کرده است.

به گزارش فوتبالی، گمان می‌رفت که زلاتان ابراهیموویچ برای فصل جدید پیراهن شماره‌ی 9 را بر تن کند و طلسم آن را بشکند. اینزاگی گفته بود که اگر زلاتان این پیراهن را بپوشد طلسم این شماره شکسته می‌شود. بازیکنانی مثل فرناندو تورس و گونزالو هیگواین در این شماره در میلان عملکرد خوبی نداشته‌اند و گفته می‌شود که شماره‌ی 9 میلان طلسم شده است. اکنون زلاتان ابراهیموویچ هم پیراهن شماره‌ی 9 را نخواهد پوشید.

در واقع شماره‌ای که زلاتان برای پیراهنش در فصل جدید انتخاب کرده، شماره‌ی 11 است. ایبرا از این به بعد شماره‌ی 11 میلان را بر تن خواهد کرد. زلاتان در این باره در گفتگو با تلویزیون رسمی باشگاه میلان گفت:" من شماره 11 را انتخاب کردم زیرا هواداران میلان مرا با این شماره می شناسند. با شماره 21 ، من همان احساسی را که در دوره‌ی اول حضورم در میلان داشتم، حس نمی‌کردم، بنابراین درخواست کردم که این شماره مانند گذشته شود."

گفتنی است که زلاتان بین سال‌های 2010 تا 2012 هم در میلان توپ می‌زد و در آن دوران شماره‌ی 11 این تیم را بر تن می‌کرد.

1470