کری خوانی زلاتان ابراهیموویچ پیش از دربی میلان

کری خوانی زلاتان ابراهیموویچ پیش از دربی میلان

خبرگزاری فوتبالی - دربی شهر میلان میان دو تیم اینتر و میلان، فرداشب برگزار خواهد شد. زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان پیش از این بازی برای اینتری ها کری خواند. مهاجم سوئدی که به تازگی 39 ساله شده است، همچنان انگیزه‌های زیادی برای شرکت در دربی شهر میلان دارد. زلاتان در دربی قبلی که با شکست 4 بر 2 میلان مقابل اینتر همراه بود نیز عملکرد درخشانی داشت.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت آخرین باخت میلان با استفانو پیولی به دربی میلان و شکست 2 بر 4 مقابل اینتر باز می‌گردد. نراتزوری‌ها در آن بازی کامبک زدند و درخشش زلاتان را بی اثر کردند. اکنون ستاره سوئدی انگیزه زیادی دارد تا بتواند اینتر را شکست داده و ناکامی قبلی مقابل شاگردان آنتونیو کونته را جبران کند. زلاتان به تازگی کرونا را شکست داده و به تمرینات میلان بازگشته است. در واقع حضور زلاتان در بازی مقابل اینتر، اولین بازی او پس از شکست دادن کرونا به حساب می‌آید. زلاتان ابراهیموویچ پس از ابتلا به کرونا گفته بود:" این ویروس جرئت کرده و مرا به چالش کشیده است!" در نهایت زلاتان کرونا را شکست داد.

ستاره سوئدی پیش از بازی مقابل اینتر با انتشار این عکس در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:"می‌بینمتان" تا به نوعی خط و نشان کشیده باشد.

1470