عکس؛ زلاتان ابراهیموویچ سوار بر موتور هارلی دیویدسون!

عکس؛ زلاتان ابراهیموویچ سوار بر موتور هارلی دیویدسون!

خبرگزاری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان، عشق سرعت است و علاقه زیادی به ماشین و موتور دارد. او موتوری خاص از برند هارلی دیویدسون دارد. او به تازگی ویدیویی از خود در حال موتور سواری منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سوئدی سبک زندگی خاصی دارد، او علاوه بر مصاحبه ها و رفتار ویژه‌ای که درون زمین دارد، خارج از میدان هم رفتار هایی متفاوت از دیگران دارد. زلاتان عاشق موتور و موتور سواری است. او که قبلا هم این موتور را به رخ کشیده بود، باز هم با انتشار ویدیو و تصویری از آن در حالی که سوار بر موتور هارلی دیویدسون خود شده، آن را به رخ می‌کشد.

زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان ابراهیموویچ در سن 39 سالگی همچنان عملکرد خوبی دارد و در ترکیب روسونری‌ها می‌درخشد. او در ژانویه گذشته از لیگ آمریکا به میلان آمد و پس از آن در تابستان گذشته قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد. زلاتان چند بار خود را با بنجامین باتن مقایسه کرده است، شخصیت یک فیلم که از پیری به سمت جوانی و کودکی حرکت می‌کرد، اما زلاتان معتقد است که هیچگاه پیر نبوده است. باید دید که عملکرد خوب زلاتان و گلزنی های او تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. مهاجم سوئدی فعلا کرونا را شکست داده و دوباره به سراغ موتورش رفته است.

1470