عکس؛ کری خوانی اینستاگرامی زلاتان پیش از بازی بعدی سوئد

عکس؛ کری خوانی اینستاگرامی زلاتان پیش از بازی بعدی سوئد

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان، به تازگی مجددا به تیم ملی سوئد بازگشته است و در سن 39 سالگی همچنان نشان داده که مهاجم آماده و توانمندی است. او در دو بازی قبلی سوئد در مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا، عملکرد خوبی داشت و نشان داد که روی فرم است و دو پاس گل برای تیمش داد. اکنون بازی بعدی سوئد یک دیدار دوستانه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، سوئد در بازی بعدی خود که یک بازی دوستانه خواهد بود، به مصاف استونی خواهد رفت و این بازی فردا برگزار می‌شود. زلاتان ابراهیموویچ با انتشار تصویری از خود در بخش استوری های صفحه شخصی خود در اینستاگرام، پیش از این بازی به نوعی کری خوانی کرده است. او با انتشار این تصویر از خود نوشته است:" می‌بینمتان" تا به نوعی خط و نشان کشیده باشد.

زلاتان خودش معتقد است که هیچگاه پیر نبوده اما او چند ماه دیگر 40 ساله خواهد شد و باید دید که تا چه زمانی تصمیم دارد به فوتبال خود ادامه دهد چرا که سن 40 سال و به خصوص برای یک مهاجم سن بسیار بالایی در فوتبال به حساب می‌آید.

البته زلاتان ابراهیموویچ هنوز از نظر بدنی روی فرم است و دچار افت نشده است. او تا پایان این فصل با میلان قرارداد دارد و باید دید که پس از آن چه اتفاقی می‌افتد.

1470