زلاتان ابراهیموویچ و احتمال بازگشت به تیم ملی سوئد

زلاتان ابراهیموویچ و احتمال بازگشت به تیم ملی سوئد

خبرگزاری فوتبالی – زلاتان ابراهیموویچ با انتشار یک عکس در حساب شخصی اش در توئیتر شایعات بازگشت به تیم ملی سوئد را افزایش داد.

به گزارش فوتبالی، از اوخر هفته آینده دیدارهای دوستانه ملی و سپس لیگ ملت‌های اروپا اغاز می‌شود و تیم‌های ملی به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

دقایقی پیش زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم تیم میلان که مدتها است از تیم ملی سوئد خداحافظی کرده با انتشار یک تصویر از خودش در لبساتیم ملی سوئد باعث شد تا شایعات زیادی مبنی بر بازگشت او به تیم ملی سوئد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود. زلاتان که در حال حاضر ۳۹ سال سن دارد و البته هنوز در نوک خط حمله تیم میلان عالی کار کرده تصویری از خودش که پیراهن تیم ملی سوئد را بر تن کرده منتشر کرد و زیر آن نوشت Long time no see!
معنای لغت به لغت این جمله «مدت‌هاست که دیده نشده» می‌باشد که معادل عبارت «کم پیدا بودن» در زبان فارسی هم است و می‌توان آن را جرقه‌ای در راه بازگشت زلاتان به تیم ملی دانست. مسئله‌ای که بسیاری از رسانه های ایتالیایی به آن پرداخته‌اند.

گفتنی است تیم سوئد روز ۱۱ نوامبر (۹ روز دیگر) مقابل دانمارک یک بازی دوستانه انجام می‌دهد و پس از ان مقابل کروواسی و فرانسه در لیگ ملت ها بازی خواهد کرد.

1101