زلاتان ابراهیموویچ بازیگر شد؛ در نقش آنتی ویروس!

زلاتان ابراهیموویچ بازیگر شد؛ در نقش آنتی ویروس!

پایگاه خبری فوتبالی – زلاتان ابراهیموویچ که چندی پیش در جشنواره سانرمو شرکت کرده بود حالا رسما وارد دنیای سینما شده و در قسمت جدید فیلم آستریکس و ابلیکس بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش و قبل از آغاز فیلمبرداری نسخه جدید فیلم آستریکس و ابلیکس با نام Asterix and Obelix: the Middle Empire که به کارگردانی گیوم کانت برگزار می‌شود اسامی بازیگران آن اعلام شد و در آن یک شگفتی بزرگ وجود داشت. این شگفتی حضور زلاتان ابراهیموویچ بود.

این فیلم قرار بود سال گذشته ساخته شود اما به دلیل کرونا یک سال به تعویق افتاد. حالا قرار است این فیلم از هفته آینده فیلم برداری‌اش آغاز شود. جزئیاتی درباره فیلمنامه و موضع اصلی فیلم هنوز در رسانه‌ها منتشر نشده اما بازیگران این فیلم با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، نقش‌های‌شان را اعلام کرده‌اند.

زلاتان ابراهیموویچ هم با انتشار یک عکس از حضور خود در نقش «آنتی ویروس» خبر داده است. شخصیت آنتی ویروس پیشتر در فیلم Mission Cléopatre از همین سری فیلم‌ها وجود داشته اما نقش آن را شخص دیگری بازی کرده. حالا البته نوبت به زلاتان ابراهیموویچ رسیده تا در این نقش بازی کند و اولین تجربه سینمای‌اش را پشت سر بگذارد.

گفتنی است سری فیلم‌های آستریکس بر اساس کتاب‌های کمیک فرانسوی نوشته رنه گوسینی ساخته شده.

1101