خشم هم تیمی‌های رونالدو از مدیران یوونتوس: تبعیض قائل می‌شوید!

خشم هم تیمی‌های رونالدو از مدیران یوونتوس: تبعیض قائل می‌شوید!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو هر لحظه در یوونتوس تنها تر می شود. ستاره پرتغالی به ترک یوونتوس فکر می کند و اتفاقات روزهای گذشته می تواند او را به جدایی نزدیک تر کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در روز دوشنبه یعنی یک روز پس از شکست مقابل میلان با تیم تمرین نکرد چرا که مجوز ویژه داشت و به همراه آنیلی مدیر یوونتوس به کارخانه فراری رفت و با الکان مدیر این شرکت دیدار کرد و یک خودروی فراری هم خرید. عکس های خندان رونالدو پس از شکست تحقیرآمیز و دردناک به شدت هواداران یووه و هم تیمی هایش را عصبانی کرده است. رونالدو در یووه سالی 30 میلیون یورو دریافت می کند و با وجود آن که با ثبت 99 گل در 130 بازی آمار خوبی دارد اما روند تیمش سال به سال بدتر شده است. قطعا رونالدو تنها مقصر نیست (در سه سال اخیر سه مربی داشته اند) اما به عنوان گرانقیمت ترین بازیکن تیمش طبیعی است که همواره با حاشیه هایی مواجه شود.

در حقیقت به گفته گاتزتا دلوا اسپورت هم تیمی های رونالدو از این که او روز دوشنبه با اجازه باشگاه با تبعیض مواجه شد و تمرین نکرد، دلخور و شگفت زده هستند. هم تیمی های ستاره پرتغالی از این که این قدر به این بازیکن امتیاز داده می شود، ناراضی هستند. رونالدو بارها به علت مسائل شخصی یا اسپانسرها در تمرینات شرکت نکرده است و هم تیمی هایش او را لیدر تیمشان نمی دانند (در پنج بازی اخیر فقط مقابل اودینزه گلزنی کرده است). رونالدو در تورین تنهاست و به نظر می رسد که باید راهی برای جدایی پیدا کند.

4125