آنیلی: خرید رونالدو برای تبدیل یوونتوس به بهترین باشگاه جهان بود

آنیلی: خرید رونالدو برای تبدیل یوونتوس به بهترین باشگاه جهان بود

سایت رسمی فوتبالی - مدیرعامل یوونتوس، آندره آ آنیلی مدعی شد که امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو بخشی از برنامه این باشگاه برای تبدیل شدن به بهترین باشگاه جهان بود.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس تابستان امسال برنده توپ طلا را با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از رئال مادرید خرید. با توجه به دستمزد دریافتی رونالدو گفته می شود باشگاه مبلغی حدود 340 میلیون یورو برای بازیکنی که این هفته دو گل اول خود را برای این تیم به ثمر رساند، خرج کرده است. فایننشال تایمز در صحبتی با مدیرعامل یوونتوس درباره خرید رونالدو و برنامه های یوونتوس برای این خرید از او سوال کرد.

آنیلی مدعی شد رونالدو را در راستای برنامه های یوونتوس برای تبدیل شدن به بهترین باشگاه جهان خریده است

آنیلی اظهار داشت: " این اولین بار بود که تیم اقتصادی و تبلیغاتی و تیم ورزشی یوونتوس برای محاسبه هزینه و مزایای موضوعی در کنار هم قرار گرفتند. موقعیت رونالدو کاملا مورد بررسی قرار گرفت و در درون و بیرون زمین به نظر منطقی می آمد. ما برنامه ها را یکی پس از دیگر معین کردیم و آخرین قدم تبدیل شدن به بهترین تیم جهان بود. ما باید در شرایطی باشیم که بتوانیم کریستیانوی بعدی را در سن 25 سالگی بخریم. "

انتظار می رود که حضور رونالدو در این تیم توجه حامیان مالی بیشتری را به یوونتوس جلب کند و آنها همچنین در آستانه اعلام رکوردشکنی فروش پیراهن های خود نیز هستند.