لو رفتن قرارداد مخفیانه و 20 میلیونی رونالدو با یوونتوس

لو رفتن قرارداد مخفیانه و 20 میلیونی رونالدو با یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - تقریبا یک سال پیش و در اواخر نوامبر 2021، دادگستری تورین اعلام کرد که تحقیقات را در مورد حساب های باشگاه یوونتوس آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، این تحقیقات در مورد آندره آ آنیلی رئیس، پاول ندود نایب رئیس، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی سابق و سه عضو هیئت مدیره یوونتوس در حال انجام است.  در حال حاضر تحقیقات به صورت جدی در حال انجام است و مدیران یوونتوس به تخلفات مالی گسترده متهم شده اند.

مدیران یوونتوس به درآمدزایی غیرقانونی 60.3 میلیون یورویی از طریق خرید و فروش بازیکنان متهم شده اند. در حقیقت انها متهم هستند که برخی بازیکنان را صرفا برای این خریده اند که بلافاصله از فروش آنها با مبالغی بیشتر درآمدزایی کنند که احتمالا به خاطر قانون شکنی با جریمه مواجه می شوند.

گاتزتا دلوا اسپورت حالا از سندی مخفیانه در مورد کریستیانو رونالدو رونمایی کرده است. بر اساس این سند، هر چند که دستمزد رونالدو همچون سایر بازیکنان در دوران کرونا کاهش پیدا کرده بود، اما مهاجم پرتغالی با مدیران یووه به توافق رسیده بود تا به صورت مخفیانه 20 میلیون یورو در ماه های بعدش به حساب او واریز شود. بر اساس این توافق، رونالدو و مدیران یوونتوس به توافق رسیده بودند که دستمزد این بازیکن در دوران کرونا با تاخیر چند ماهه پرداخته شود تا باشگاه ایتالیایی بتواند حساب های خود را در زمان کرونا کنترل کند.

در حال حاضر تحقیقات در مورد توافق های مشابه یوونتوس با برخی بازیکنان در حال انجام است. این توافقات نشان می دهد که یوونتوس نتوانسته دستمزد بازیکنانش را در دوران کرونا کم کند بلکه دستمزدها را با چند ماه تاخیر به بازیکنانش پرداخته است.

4125