مدیریت آنیلی ۱۱ ساله شد، یوونتوس بیانیه داد

مدیریت آنیلی ۱۱ ساله شد، یوونتوس بیانیه داد

پایگاه خبری فوتبالی – در سالروز نشستن آنیلی روی صندلی مدیریت یووه، این تیم می‌تواند قهرمان جام حذفی شود.

به گزارش فوتبالی، ۱۰ سال پیش در چنین روزی آندرا آنیلی به عنوان رئیس باشگاه یوونتوس انتخاب شد و از آن روز یوونتوسی‌ها افتخارات زیادی به دست آورده‌اند. آینده آنیلی در یوونتوس مشخص نیست و امکان دارد در سال‌ آینده دیگر او مدیر بیانکونری نباشد. مسئله‌ای که در یک جلسه در تاریخ ۲۷ می مشخص می‌شود.

در طول این مدت یوونتوس توانسته زیر نظر آنیلی ۱۸ جام ببرد که شامل ۹ جام سری آ و ۴ جام حذفی است. امشب یوونتوسی‌ها در چهارچوب فینال جام حذفی مقابل آتالانتا قرار می‌گیرند و می‌توانند جام شماره ۱۹ را بالای سر ببرند.

در همین زمینه باشگاه یوونتوس در یک بیانیه نوشته: ۱۱ سال بعد از نشستن آنیلی روی صندلی مدیریت، یووه توانسته ۱۸ جام ببرد: ۹ لیگ، ۴ جام جذفی و ۵ سوپرکاپ. این تالار افتخارات یووه در این مدت بوده که امروز می‌تواند یک جام به آن اضافه شود. این مسئله کافی است تا بدانیم قدرت رهبری آنیلی باعث شده شرایط در باشگاه تغییر کند. باشگاهی که ۱۰ سال پیش باید بازسازی می‌شد و با نگاهی به گذشته می‌توان متوجه شد چه دوران باورنکردنی را تجربه کرده. «تاریخ را بنویسید و بر خود غلبه کنید.» این شعار رئیس ما است که همره با هم می‌توانیم این را در نظر بگیریم که بهترین افتخار، افتخار بعدی ما است.

1101