واکنش مدیر یوونتوس به اظهارات وزیر ورزش ایتالیا درباره رونالدو

واکنش مدیر یوونتوس به اظهارات وزیر ورزش ایتالیا درباره رونالدو

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به تازگی در اردوی تیم ملی پرتغال به ویروس کرونا مبتلا شده و به ایتالیا بازگشته است تا خود را قرنطینه کند. انتقادات زیادی در این روز ها روانه فوق ستاره پرتغالی شده است و بسیاری معتقدند که او پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده است. از وزیر ورزش ایتالیا تا دادستانی تورین می‌خواستند علیه او پرونده‌ای تشکیل دهند اما رونالدو از خود دفاع کرد و این حرف ها را دروغ خواند.

به گزارش فوتبالی، وزیر ورزش ایتالیا اخیرا گفته بود که نباید شهرت و موفقیتی که بازیکنان فوتبال بدست آورده‌اند باعث شود که آن‌ها به نهادها بی احترامی کرده و آن‌ها را دروغگو خطاب کنند. اکنون آندرآ آنیلی، مدیر باشگاه یوونتوس سعی کرده است که با اظهاراتی کم خطر و کم هزینه برای بیانکونری‌ها به نوعی به این قضیه واکنش نشان دهد. آنیلی یوونتوس را از این قضایا کنار کشید و همه چیز را مربوط به بازیکنان دانست. 

آنیلی در کنفرانس مطبوعاتی گفت:"یووه پروتکل‌ها را اعمال می کند. من یک مدیر ورزشی هستم ، نمی دانم آیا رونالدو قانون ایالتی را نقض کرده است یا خیر. ما روز شنبه وارد یک قرنطینه شدیم و بدون هیچ مسابقه ای در انزوا ماندیم. به بازیکنان گفتیم کسانی که می خواهند می توانند برای قرنطینه شدن به خانه بروند. قانونی شکسته نشد ، آنها می توانند تصمیم بگیرند که بروند چرا که شهروندانی آزاد هستند."

1470