اگر کرونا نبود، داستان رونالدو و یوونتوس جور دیگری رقم می‌خورد

اگر کرونا نبود، داستان رونالدو و یوونتوس جور دیگری رقم می‌خورد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در تابستان 2018 تصمیم گرفت که رئال مادرید را ترک کند و راهی یوونتوس شود و به این ترتیب به دوران پر افتخار خود در جمع مادریدی ها خاتمه داد.

به گزارش فوتبالی ، در تابستان 2018، آندره آ آنیلی که در آن زمان ریاست باشگاه یوونتوس را بر عهده داشت، تصمیم گرفت که رونالدو را با رقمی حدود 120 میلیون یورو از رئال مادرید بخرد. در آن زمان رونالدو بهترین بازیکن دنیا بود و سه بار پشت سر هم در رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود. به همین دلیل کسی از آنیلی بابت خرید رونالدو انتقاد نکرد.

رونالدو با هدف این که یوونتوس قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود، به یووه پیوست اما در سه فصلی که رونالدو در یوونتوس حضور داشت، این اتفاق نیفتاد. همین قضیه موجب شد که افراد مختلفی از آنیلی بابت خرید کریس رونالدو انتقاد کنند.

آندره آ آنیلی به تازگی از تصمیمش برای خریدن رونالدو در سال 2018 دفاع کرده است و گفته است:" این یک انتقال خوب بود. کریستیانو را بدون دوران بیماری کرونا به من بدهید تا داستان به شکل دیگری رقم بخورد."

در حقیقت آنیلی معتقد است که دوران همه گیری بیماری کرونا که در زمان حضور رونالدو در یوونتوس رقم خورد، موجب شد تا بیانکونری ها نتوانند در آن سال ها قهرمان چمپیونزلیگ شوند و رونالدو نتوانست آن طور که باید و شاید عمل کند.

1471