طرحی جالب از 9 قهرمانی پیاپی یوونتوس؛ از دل پیرو و پوگبا تا رونالدو

طرحی جالب از 9 قهرمانی پیاپی یوونتوس؛ از دل پیرو و پوگبا تا رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در این فصل از رقابت های سری آ ایتالیا، رسما قهرمان شد تا دیگر روند 9 قهرمانی پیاپی یوونتوس در سری آ ایتالیا به پایان برسد و اکنون لیگ ایتالیا یک قهرمان جدید را به خود دیده است. یوونتوس از فصل 2011/12، روند قهرمانی های خود را آغاز کرد و آخرین قهرمانی اش در فصل گذشته یعنی 2019/20 بود.

به گزارش فوتبالی، از زمانی که یوونتوس روند قهرمانی های خود را آغاز کرد، تا اکنون که این روند به پایان رسیده است، چیز های زیادی در فوتبال ایتالیا و از جمله خود باشگاه یوونتوس تغییر کرده است و ستاره های زیادی آمده اند و رفته اند. در واقع اولین قهرمانی یوونتوس در این روند، به همراه الساندرو دل پیرو بود و پس از آن دل پیرو از یوونتوس خداحافظی کرد. در این مدت آندره آ پیرلو هم بازیکن یوونتوس شد و در چند قهرمانی این تیم حضور داشت. پل پوگبا و دیبالا هم در مدت همین قهرمانی ها در یوونتوس حضور داشتند و به قهرمانی های تیمشان کمک کردند و پوگبا پس از مدتی به منچستریونایتد رفت.

همچنین از سال 2018، کریستیانو رونالدو هم به یوونتوس آمد و در دو قهرمانی این تیم حضور داشت اما دیگر امسال نتوانست به همراه بیانکونری ها به مقام قهرمانی سری آ دست پیدا کند و این روند به انتهای خود رسید.

1470