عکس؛ هدیه مدیر یوونتوس به رونالدو که عاقبت خوشی نداشت!

عکس؛ هدیه مدیر یوونتوس به رونالدو که عاقبت خوشی نداشت!

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا، یوونتوس با نتیجه یک بر صفر مغلوب بنونتو شد و کارش برای فتح رقابت های این فصل از سری آ بسیار دشوار و تا حدودی غیر ممکن شد چرا که دیگر بازی های زیادی تا پایان فصل نمانده و یوونتوس 10 امتیاز از اینتر که صدرنشین مسابقات است، عقب افتاده است.

به گزارش فوتبالی، اما کریستیانو رونالدو در بازی قبلی یوونتوس مقابل کالیاری هتریک کرده بود و با سه گلی که زده بود، رکوردشکنی کرده و تبدیل به بهترین گلزن رسمی تاریخ فوتبال شده بود. رونالدو به نوعی از رکورد پله، اسطوره تاریخ فوتبال، عبور کرده بود و اکنون و پیش از آغاز بازی یوونتوس مقابل بنونتو، آندره آ آنیلی، مدیر باشگاه یوونتوس یک پیراهن به شماره 770 که تعداد گل های رسمی کریستیانو رونالدوست و با نوشته‌ی G.O.A.T که مخفف بهترین بازیکن کل زمان هاست، به او هدیه داد.

اما این هدیه برای رونالدو و یوونتوس خوش یمن نبوده و عاقبت خوبی نداشت چرا که یوونتوس در بازی مقابل بنونتو با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و رونالدو هم عملکرد خوبی در این بازی نداشت و به احتمال زیاد بیانکونری‌ها قهرمانی در این فصل از رقابت های سری آ را از دست داده‌اند.

1470