عصبانیت زیدان از خبرنگارها: جلوی من صحبت کنید نه پشت سرم!

عصبانیت زیدان از خبرنگارها: جلوی من صحبت کنید نه پشت سرم!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم رئال مادرید به شدت از دست خبرنگاران بابت انتشار شایعات مربوط به اخراج او ناراضی است و در کنفرانس خبری این مسئله را بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار امروز رئالی‌ها مقابل تیم هوئسکا گفته: نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد اما ما شایسته به پایان رساندن در بازی‌های امسال با همین ترکیب هستیم حرف‌های زیادی مطرح می‌شود که درباره تغییر مربی است. نمی‌دانم. من انسان خوش شانسی هستم. اگر مردم می‌خواهند من رئال را ترک کنم، من رئال را ترک نمی‌کنم. بازیکنان هم به همین ترتیب. ما در بهترین فرم خودمان نیستیم. صحیح است. اما می‌خواهیم شرایط را تغییر دهیم.

سرمربی تیم رئال مادرید در ادامه افزود: یک روز من نیستم و یک روز دیگر هستم. اگر مساوی کنیم یا شکست بخوریم من نیستم. این کاری است که شما انجام می‌دهید. من عصبانی می‌شوم زیرا ما تلاش می‌کنیم تا کارمان را انجام دهیم. ما در کار خودمان تلاش می‌کنیم و شما خبرنگاران هم در شغل خودتان. شما باید به کار ما احترام بگذارید. من از بازیکنانم دفاع می‌کنم. سال گذشته ما قهرمان لالیگا شدیم. سال گذشته. نه ۱۰ سال پیش. جلوی من صحبت کنید نه پشت سرم. بگذارید تلاش کنیم و بجنگیم.

1101