افشاگری امباپه: سرمربی پی‌اس‌جی مرا نجات داد

افشاگری امباپه: سرمربی پی‌اس‌جی مرا نجات داد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره جدید رئال مادرید فاش کرد لوئیز انریکه سرمربی پی اس جی، نقش بسیار مهمی در بازی کردن او در فصل اخیر داشته.

به گزارش فوتبالی، پیش از شروع فصل 2023-24، کیلیان امباپه به سران پی اس جی اطلاع داد که دیگر قصد تمدید قراردادش را با این باشگاه ندارد و می خواهد در پایان فصل از پارک دو پرنس برود. ناصر الخلیفی هم در واکنش به این خبر، او را از تمامی اردوهای پیش فصل پاریسن ژرمن خط زد و اجازه نداد که در اردوی کروه جنوبی و ژاپن حضور داشته باشد و بسیاری حدس می زدند امباپه دیگر برای پاریسن ژرمن بازی نخواهد کرد. 

امباپه به خبرنگاران گفت: "بعد از اینکه به آن ها گفتم قراردادم را تمدید نمی کنم، آن ها در مقابل صورتم به من گفتند که قرار نیست دیگر برای پی اس جی بازی کنی. اما لوئیز انریکه و لوئیز کمپس مرا نجات دادند. بدون آن ها، من دیگر نمی توانستم در این فصل برای پاریسن ژرمن بازی کنم. به خاطر همین در این سال هدف من متفاوت بود. من فقط می خواستم بازی کنم و خودم را آماده نگه دارم، اما فصل بعد قرار نیست اینطوری باشد و نمی خواهم این فصل را دوباره تکرار کنم. حالا نگاه من به فتح عناوین است."

4416