ستاره سابق رئال مادرید دلیل اصلی اخراج سرمربی الاتحاد

ستاره سابق رئال مادرید دلیل اصلی اخراج سرمربی الاتحاد

پایگاه خبری فوتبالی - لوای ناظر رئیس باشگاه الاتحاد فاش کرد مارسلو گایاردو سرمربی پیشین این باشگاه به خاطر اشتباهات بزرگش مثل درخواستی که برای اخراج کریم بنزما داشت، از هدایت الاتحاد برکنار شد. 

به گزارش فوتبالی، در نوامبر گذشته مارسلو گایاردو آرژانتینی هدایت الاتحاد را برعهده گرفت، اما نتوانست به موفقیت خاصی دست پیدا کند و الاتحاد در نهایت در رده پنجم قرار گرفت. سرمربی پیشین ریورپلاته مشکلات بزرگی در الاتحاد داشت و در نهایت بعد از گذشت 7 ماه از سرمربیگری این تیم اخراج شد و حالا الاتحاد به دنبال یک سرمربی جدید است.

به نقل از سایت گل، لوای ناظر رئیس باشگاه الاتحاد به فابریتزیو رومانو گفت: "گایاردو مرتکب اشتباهات فجیعی شد که یکی از آن ها، درخواستش برای حذف کریم بنزما از تیم بود که اصلاً قابل قبول نیست. کریم بنزما یکی از مهره های کلیدی پروژه عربستان سعودی و الاتحاد محسوب می شد. ما 2 الی 3 گزینه برای نیمکت تیم در نظر داریم و به زودی سرمربی جدید را انتخاب می کنیم."

همچنین نونو اسپیریتو سرمربی پیشین الاتحاد که سال گذشته این تیم را به قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان رساند، به خاطر مشکلاتی که با کریم بنزما داشت از هدایت این تیم برکنار شد. به نظر می رسد مدیران الاتحاد به وجود بنزما خیلی بیشتر از هر مربی دیگری اهمیت می دهند.

4416