فرمول جالب برای پیوستن مهاجم رئال مادرید به الغرافه

فرمول جالب برای پیوستن مهاجم رئال مادرید به الغرافه

پایگاه خبری فوتبالی - خوسلو مهاجم اسپانیایی از رئال مادرید جدا خواهد شد و به زودی به الغرافه قطر ملحق می شود.

به گزارش فوتبالی، خوسلو در یک سال اخیر در رئال مادرید عملکرد خوبی داشت و با ثبت هفده گل شامل دو گلش مقابل بایرن مونیخ به بازیکن محبوبی در میان هواداران رئال مادرید مبدل شد. 

خوسلو با پیشنهاد تمدید قرارداد با رئال مادرید مواجه شده بود اما می دانست که با حضور امباپه و اندریک، قرار نیست که در فصل آینده صاحب دقایق زیادی شود و به همین خاطر به این نتیجه رسید که از رئال مادرید جدا شود و راهی الغرافه قطر شود. خوسلو در تیم قطری سالی 8.5 میلیون یورو به صورت خالص دستمزد می گیرد یعنی حدود ده برابر بیشتر از دستمزد فصل گذشته اش در رئال مادرید.

با این وجود، پیوستن خوسلو به الغرافه چندان ساده نخواهد بود. این بازیکن در حال حاضر بازیکن اسپانیول محسوب می شود چرا که در فصل گذشته قرضی به رئال ملحق شده بود. رئال می تواند با پرداخت 1.5 میلیون یورو قراردادش را به حالت قطعی در بیاورد.

رئالی ها ترجیح می دادند که الغرافه مستقیما با اسپانیول مذاکره کند اما طرفین به اختلاف خورده اند. رئال مادرید از سویی می داند که خوسلو می خواهد به الغرافه ملحق شود و برای این که به این بازیکن لطف شده باشد، رئالی ها بند خرید 1.5 میلیونی را فعال خواهند کرد و بعد از آن، این بازیکن را با همین مبلغ به الغرافه خواهند فروخت.

رئال مادرید به دنبال سود کردن از انتقال خوسلو نیست بلکه صرفا می خواهد این بازیکن را به هدفش برساند تا او بتواند که به باشگاهی برود که بتواند درآمد خوبی به جیب بزند.

4125