تاریخ اولین بازی امباپه در لالیگا مشخص شد

تاریخ اولین بازی امباپه در لالیگا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - تاریخ اولین بازی رئال مادرید در لالیگای 25-2024 مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در اولین هفته لالیگا در روز یکشنبه 28 مرداد ساعت 23 به وقت ایران به مصاف مایورکا خواهد رفت. بارسلونا روز قبلش در همین ساعت در خانه والنسیا یعنی مستایا بازی خواهد کرد.

بدین ترتیب فوتبالدوستان می توانند در روز 28 مرداد، برای اولین بار کیلیان امباپه را با پیراهن شماره 9 رئال مادرید ببینند. امباپه فعلا در یورو حضور دارد. او به خاطر شکستگی بینی مجبور شده که با ماسک بازی کند. فرانسه باید در یک هشتم نهایی به مصاف بلژیک برود.

اگر فرانسه تا نیمه نهایی یورو پیش برود، امباپه از حضور در تور رئال مادرید در آمریکا معاف خواهد شد و اولین حضورش در پیراهن رئال مادرید در روز 24 مرداد مقابل آتالانتا در سوپرجام اروپا خواهد بود و چهار روز بعد از آن هم اولین بازی لالیگایی خود را خواهد داشت. 

بازگشت امباپه به لالیگا، امید زیادی را برای هواداران این لیگ ایجاد کرده است چرا که در سالهای اخیر با جدایی ستارگانی نظیر رونالدو، مسی و بنزما، لالیگا از وجود ستارگان خلوت شده بود و حالا قرار است که امباپه در  پیراهن رئال مادرید بازی کند و خط حمله پرستاره رئال مادرید را در کنار بلینگام، وینیسیوس و رودریگو گوئس تکمیل کند.

4125