عکس؛ کیلیان امباپه با اولین جام خود در رئال مادرید

عکس؛ کیلیان امباپه با اولین جام خود در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید پس از پیروزی مقابل آتالانتا در فینال سوپرجام اروپا، جام قهرمانی را بالای سر برد و به این ترتیب این کاپ را هم به تالار افتخارات خود اضافه کرد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در ورزشگاه ورشو لهستان در فینال سوپرکاپ اروپا به مصاف آتالانتا رفت و موفق شد در این بازی با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. گل های رئال مادرید را در این بازی فدریکو والورده و کیلیان امباپه به ثمر رساندند. مادریدی ها پس از پایان بازی جشن قهرمانی گرفتند و جام را بالای سر بردند.

لوکا مودریچ به عنوان کاپیتان رئال مادرید کسی بود که در ابتدا جام قهرمانی سوپرجام را بالای سر برد. کیلیان امباپه در این جشن قهرمانی مورد توجه بود و نگاه ها روی او بود. امباپه حالا به آرزوی خود رسیده است و در رئال مادرید موفق شده است که اولین جام قهرمانی خود را به دست بیاورد. او در اولین بازی خود برای رئال مادرید گلزنی کرد و یک شروع فوق العاده داشت.

کیلیان امباپه در سال هایی که در پاری سن ژرمن حضور داشت، هرگز نتوانسته بود قهرمان رقابت های اروپایی شود اما حالا در رئال مادرید موفق شده است برای اولین بار یک جام اروپایی را به دست بیاورد.

1470