عکس؛ اولین خوشحالی بعد از گل کیلیان امباپه در رئال مادرید

عکس؛ اولین خوشحالی بعد از گل کیلیان امباپه در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره فرانسوی یک سبک خاص برای انجام خوشحالی پس از گل دارد و حالا برای اولین بار در رئال مادرید آن را به نمایش گذاشت.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید حدود هفت سال به دنبال به خدمت گرفتن کیلیان امباپه بود و در نهایت در این تابستان یعنی تابستان 2024، کیلیان امباپه به رئال مادرید پیوست و به دوران حضور خود در پی اس جی خاتمه داد.

کیلیان امباپه در اولین بازی رسمی خود در رئال مادرید که فینال سوپرجام اروپا بود، موفق شد گلزنی کند. رئال مادرید مقابل آتالانتا در فینال سوپرجام اروپا با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید که در این بازی کیلیان امباپه گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند و به این ترتیب شروع خوبی در جمع مادریدی ها داشت.

امباپه پس از این گل خوشحالی خاص خود را به نمایش گذاشت، او مچ دست هایش را به زیر بغل هایش برد و به این شکل خوشحالی کرد. کیلیان امباپه این گل را روی پاس جود بلینگام به ثمر رساند و به همین دلیل پس از گلزنی، از جود بلینگام تشکر کرد.

شروع امباپه در رئال مادرید امیدوار کننده بوده است و باید دید که این بازیکن در طول فصل و در بازی های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا چه عملکردی از خودش نشان می دهد.

1470