پیشنهاد رئال مادرید در دستان کیلیان امباپه

پیشنهاد رئال مادرید در دستان کیلیان امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید از قبل پیشنهاد خود را به کیلیان امباپه داده است و این پیشنهاد در دست کیلیان امباپه است و فقط کافی است تا این بازیکن فرانسوی برای پیوستن به رئال مادرید، با شرایط مادریدی ها موافقت کند.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه به ناصر الخلیفی مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرده است که دیگر قرارداد جدیدی با پی اس جی امضا نخواهد کرد و به این ترتیب با به پایان رسیدن فصل جاری، قرار است که امباپه به عنوان یک بازیکن آزاد پاری سن ژرمن را ترک کند. محتمل ترین مقصد برای کیلیان امباپه رئال مادرید است.

به نقل از فابریزیو رومانو، پیشنهاد رئال مادرید در دستان کیلیان امباپه است. رئال مادرید پیشنهاد دستمزد کمتری نسبت به پیشنهادی که در سال 2022 به امباپه داده بود، اکنون به او داده است. همچنین پیشنهادی که رئال مادرید به کیلیان امباپه داده است، از لحاظ رقم دستمزد کمتر از دستمزد کنونی او در پاری سن ژرمن است.

رئال مادرید از کیلیان امباپه می خواهد که پس از گذشت سال ها که مادریدی ها برای جذب این ستاره فرانسوی تلاش کرده اند، اکنون او با شرایط رئال مادرید موافقت کند و بالاخره این انتقال به وقوع بپیوندد.

1470