رئال مادرید در تدارک یک مراسم معارفه خاص برای کیلیان امباپه

رئال مادرید در تدارک یک مراسم معارفه خاص برای کیلیان امباپه

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید قصد دارد به زودی و در یک مراسم ویژه از خرید خاص و گران قیمت خود رونمایی کند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه مارکا باشگاه رئال مادرید در نظر دارد برای کیلیان امباپه ستاره جدید خود که به زودی به این تیم خواهد پیوست یک مراسم رونمایی ویژه تدارک ببیند که برای هیچکدام از بازیکنان بزرگ پیشین این تیم سابقه نداشته است.در این مورد گفته شده مراسم رونمایی او در تیم رئال مادرید رکورد حضور تماشاگران را در سانتیاگو برنابئو بشکند و رکوردهای پیشین مربوط به ستاره هایی مانند زیدان، بکهام، رونالدو و فیگو را هم پشت سر بگذارد.

به نظر می رسد اعلام رسمی خرید کیلیان امباپه طی هفته پیش رو صورت خواهد گرفت و مراسم رونمایی این ستاره فرانسوی نیز بعد از یورو ۲۰۲۴ و در فصل تابستان انجام خواهد شد. در مورد این ستاره جدید لوس بلانکوس اعلام شده کیلیان امباپه خانه قدیمی گرت بیل را در مادرید خریداری کرده که این خانه دارای یک زمین گلف نیز می باشد.

خانه‌ ای که امباپه از بیل در مادرید خریداری کرده دارای ۸ اتاق خواب است که همه آنها دارای حمام اختصاصی، استخر سرپوشیده گرم، سونا، آب سرد و گرم و سالن بدنسازی هستند. گرت بیل ۱۳ میلیون یورو برای این خانه درخواست کرد اما کیلیان امباپه در نهایت ۱۱ میلیون یورو پرداخت کرد.

۱۰۰۹