عکس رسمی کیلیان امباپه برای فصل جدید لالیگا

عکس رسمی کیلیان امباپه برای فصل جدید لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - فصل جدید رقابت های لالیگای اسپانیا یعنی فصل 2024/25 به زودی شروع می شود و باید دید که در این فصل اوضاع به چه شکل پیش می رود و در نهایت مادریدی ها می توانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند یا خیر.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه ستاره ای است که در این تابستان به رئال مادرید پیوسته است. مادریدی ها حدود هفت سال به دنبال این بودند که او را به خدمت بگیرند و در نهایت در این تابستان انتقال را نهایی کردند و امباپه را جذب کردند. امباپه با پیراهن شماره 9 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو معارفه شده است و با این پیراهن در فصل 2024/25 برای مادریدی ها به میدان خواهد رفت.

تصویر رسمی کیلیان امباپه برای رقابت های لالیگا منتشر شده است. در حقیقت وبسایت رسمی لالیگا، تصاویری را که از بازیکنان قرار است در فصل جدید رقابت ها مورد استفاده قرار بگیرد و در طول بازی ها و رویداد های مختلف نمایش داده شود را منتشر کرده است و در این میان تصویر کیلیان امباپه با توجه به این که ستاره تازه وارد رقابت های لالیگا است، مورد توجه قرار گرفته است.

با توجه به این که کیلیان امباپه مهاجم رئال مادرید است، شانس خوبی دارد برای این که بتواند آقای گل فصل جدید رقابت های لالیگا شود.

1470