هیجان زدگی ستاره رئال مادرید از آمدن امباپه

هیجان زدگی ستاره رئال مادرید از آمدن امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - فدریکو والورده ستاره اروگوئه ای رئال مادرید می گوید بابت حضور کیلیان امباپه در این باشگاه لحظه شماری می کند. 

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه در ابتدای فصل 2023-24 با ارسال نامه ای به سران پی اس جی اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش را ندارد و می خواهد در پایان فصل از این باشگاه جدا شود. ناصر الخلیفی به شدت از این تصمیم امباپه ناراحت شد و حتی او را از لیست اردوی پیش فصل تیم در آسیا خط زد و حدس زده می شد که امباپه در طول فصل 2023-24 نیمکت نشین شود که در نهایت با دخالت لوئیز انریکه به ترکیب بازگشت. حالا با به پایان رسیدن فصل، امباپه به صورت رسمی پارک دو پرنس را ترک کرده و به زودی قراردادش را با رئال مادرید نهایی می کند.

حالا والورده ستاره خط هافبک رئال مادرید در یک پادکست راجع به حضور امباپه در این باشگاه گفت: "قرار است با وجود او یک رئال مادرید جدید داشته باشیم. دیوانه کننده خواهد بود. ما بهترین تیم در دنیا را داریم."

والورده همچنین در ادامه راجع به رابطه اش با جود بلینگام ستاره انگلیسی گفت: "ما به زبان های مختلفی با هم صحبت می کنیم و بعضی وقت ها واقعاً متوجه نمی شود که من چه می گویم به همین خاطر از براهیم دیاز به عنوان مترجم استفاده می کند."

4416