واکنش هافبک ویارئال به کتک خوردن از فدریکو والورده

واکنش هافبک ویارئال به کتک خوردن از فدریکو والورده

پایگاه خبری فوتبالی - توهین های الکس بائنا هافبک ویارئال به نوزاد فدریکو والورده که هنوز متولد نشده، باعث شد تا بازیکن اروگوئه ای عصبانی شود و در پایان بازی به او حمله ور شود.

به گزارش فوتبالی، والورده که در پارکینگ منتظر بائنا بود، با مشت به صورت این بازیکن ضربه زد. در حقیقت همه تصاویر این درگیری توسط دوربین های امنیتی ثبت شده است و اعضای ویارئال که در اتوبوس بوده اند به همراه برخی از بازیکنان رئال مادرید شاهد این درگیری بوده اند. بائنا مدعی است که توهینی به والورده و خانواده اش نکرده اما نزدیکان هافبک رئال مادرید مدعی هستند که چنین ادعایی صحت ندارد.

الکس بائنا در پیام خود نوشته است:" از پیروزی درخشان تیم در ورزشگاهی نظیر برنابئو خوشحال هستم اما در عین حال به خاطر حمله ای که در پایان بازی به من شد، ناراحت هستم و از چیزهایی که در مورد شخصیت من گفته می شود، شگفت زده شده ام. چیزهایی که به نقل از من گفته می شود، کاملا کذب هستند."

گفته می شود که در بازی رئال مادرید و ویارئال در کوپا و در زمانی که خطر از دست دادن نوزاد والورده، خانواده این ستاره اروگوئه ای را تهدید می کرد، بائنا شکلک گریه در آورده و به او گفته است:" حالا می توانی گریه کنی چون فرزندت متولد نخواهد شد." و در بازی شنبه شب میان دو تیم نیز این هافبک حرفهای مشابهی را تکرار کرده است.

4125