عکس؛ فدریکو والورده و ستاره اسبق رئال مادرید در بازی کلمبیا - اروگوئه

عکس؛ فدریکو والورده و ستاره اسبق رئال مادرید در بازی کلمبیا - اروگوئه

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقابت های انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی، تیم ملی کلمبیا و تیم ملی اروگوئه به مصاف هم رفته اند و نیمه اول این دیدار با پیروزی یک بر صفر تیم ملی کلمبیا به پایان رسیده است.

به گزارش فوتبالی ، یکی از نکته های جالب این بازی، روبرو شدن فدریکو والورده با خامس رودریگز در این دیدار است. فده والورده که ستاره فعلی رئال مادرید است، کاپیتان تیم ملی اروگوئه در این دیدار است و در آن سوی میدان هم خامس رودریگز کاپیتان تیم ملی کلمبیا است و در ابتدای بازی فدریکو والورده و خامس رودریگز در کنار هم قرار گرفتند و قاب جالبی را رقم زدند.

در این بازی تک گل تیم ملی کلمبیا در نیمه اول را خامس رودریگز روی پاس سانتیاگو آریاس در دقیقه 35 بازی به ثمر رساند و به این ترتیب کلمبیایی ها یک بر صفر پیش افتادند. باید دید که واکنش اروگوئه ای ها در نیمه دوم به چه شکل خواهد بود.

خامس رودریگز در حال حاضر در تیم سائوپائولوی برزیل حضور دارد. او در فصل 2014/15 بهترین دوران خود را در رئال مادرید داشت. خامس در جام جهانی 2014 برزیل آقای گل شده بود. او به مرور زمان افت کرد و اکنون در 32 سالگی در لیگ برزیل توپ می زند.

1470