تصویری از صورت هافبک ویارئال پس از کتک خوردن از فدریکو والورده

تصویری از صورت هافبک ویارئال پس از کتک خوردن از فدریکو والورده

پایگاه خبری فوتبالی - ویارئال در برنابئو پیروز شد که این بازی از نظر شرایط جدول اهمیتی برای رئالی ها نداشت چرا که مدتها بود که با لالیگا وداع کرده بودند اما حاشیه ها و جنجال های پایان بازی به سوژه داغی در رسانه های اسپانیا تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، فدریکو والورده که مدعی است بائنا در جریان بازی به نوزادش که هنوز متولد نشده، توهین کرده، در پایان بازی در پارکینگ منتظر هافبک ویارئال ماند. در حالی که بائنا قصد سوار شدن به اتوبوس را داشت و حواسش به تلفن همراهش بود، ناگهان با مشت والورده به صورتش مواجه شد که حالا تصاویری که از این بازیکن منتشر شده نشان می دهد که زیر چشمش کبود شده است. بائنا در پیام اینستاگرامی خود ادعای توهین به فرزند والورده را رد کرده است. هافبک رئال مادرید به زودی صاحب دومین فرزندش می شود. والورده به بائنا گفته که نباید مسائل خانوادگی را وارد زمین فوتبال کند.

از طرفی دیگر آس گزارش داده است که فعلا باشگاه ویارئال و الکس بائنا قصد شکایت از والورده را به کمیته مسابقات ندارند. اگر آنها شکایت کنند، هافبک رئال مادرید ممکن است که بین دو تا دوازده جلسه محروم شود اما با توجه به این که این اتفاق بیرون از زمین فوتبال رخ داده، کمیته مسابقات به صورت مستقل حق ورود به پرونده را ندارد و فقط در صورت شکایت رسمی ویارئال می تواند آن را بررسی کند.

مینا بونینو همسر والورده نیز در پیامی نوشت:" وقتی که یک نفر به من می گوید که بارداری من ادامه پیدا نمی کند باید چیزی را توضیح بدهم؟ دو ماه ساکت ماندیم تا منتظر نتیجه بمانیم و ببینیم که مشکل بارداری حل می شود یا نه. این که از درد فرد دیگری سو استفاده شود، اتفاق ناخوشایندی است و خودم آن قدر درد کشیده ام که نیازی نیست که فرد دیگری بخواهد سلامت فرزندم که هنوز متولد نشده را زیر سوال ببرد. امیدوارم که هرگز فردی مشکلی مشابه من را تجربه نکند."

4125