خط حمله جدید رئال مادرید بهتر از MSN بارسلونا خواهد بود؟

خط حمله جدید رئال مادرید بهتر از MSN بارسلونا خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - باکاری سانیا مدافع سابق آرسنال و منچسترسیتی می گوید با آمدن کیلیان امباپه به رئال مادرید، این باشگاه می تواند خط حمله ای قدرتمند مانند MSN بارسلونا در سال 2015 داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، در زمان های نه چندان دور، بارسلونا خط حمله ای متشکل از نیمار، لوئیس سوارز و لیونل مسی داشت و با این خط حمله، حریفان را به راحتی شکست می داد و در سال 2015 توانست به دومین 3 گانه تاریخ هم دست پیدا کنند. در آن زمان، رئال مادرید هم مهاجمان بسیار قدرتمندی مثل کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و گرت بیل داشت و این دو تیم در کنار هم برای فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا رقابت کردند. 

با وجود خروج بنزما، رونالدو و بیل، رئال مادرید همچنان یکی از تیم های برتر اروپاست و در سال 2024 نیز به قهرمانی چمپیونزلیگ رسید و حالا با خریدن امباپه می خواهند به پادشاهی خود در اروپا و اسپانیا ادامه دهند. 

باکاری سانیا راجع به خط حمله جدید لوس بلانکوس گفت: "پست امباپه شماره 9 خواهد بود، اما 3 نفر خط حمله همواره در حال عوض کردن پست هایشان هستند. فکر می کنم مثلث رودریگو، وینیسیوس و امباپه بتواند همانند مثلث افسانه ای بارسلونا، تاثیرگذار و قوی باشد."

4416