عکس زیبای مدافع رئال مادرید با پدرش در لباس پلیس اسب‌سوار

عکس زیبای مدافع رئال مادرید با پدرش در لباس پلیس اسب‌سوار

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان رئال مادرید روز یکشنبه قهرمانی اروپا را در خیابان های شهر مادرید جشن گرفتند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان رئال مادرید پس از پانزدهمین قهرمانی اروپایی باشگاهشان، یکشنبه به خیابان های شهر مادرید رفتند و  سوار بر اتوبوس روباز برای هواداران دست تکان دادند. اتوبوس رئال مادرید توسط پلیس های اسب سوار اسکورت می شد که یکی از این پلیس ها، پدر دنی کارواخال بود. در واقع پدر کارواخال که یکی از ماموران پلیس شهر مادرید است، تصمیم گرفت که ماموریت اسکورت کردن اتوبوس حامل پسرش و سایر بازیکنان رئال مادرید را به عهده بگیرد.

کارواخال در پایان جشن قهرمانی رئال مادرید در میدان سیبلس، به سوی پدرش رفت و جام را به دست او داد تا با هم عکس یادگاری بگیرند. کارواخال با غلبه بر دورتموند در ومبلی توانست به رکورد شگفت انگیز  شش قهرمانی اروپایی برسد تا به یکی از معدود بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل شود که به این رکورد می رسد. 

کارواخال تصویری از خودش و پدرش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و در پیامی احساسی نوشت:" باعث افتخار بود که این لحظه شگفت انگیز را با تو شریک شوم. پس از  سالها سوار بر اسب شدی و از دیدن این اتفاق، خوشحال شدم و به خودم افتخار می کنم. این خاطره ایست که نوه هایت تا پایان عمر در یاد خواهند سپرد. در این تصویر، احساساتی زیادی نهفته است. بابا، ممنون که بهترین بودی و به من معنای واقعی عشق بی قید و شرط، فداکاری و ارزش تلاش را نشان دادی تا بفهمم که قدرت خوشحال کردن کسی که عاشقش هستی، چگونه است. با تمام وجودم دوستت دارم." 

بسیاری از بازیکنان سابق و کنونی رئال مادرید نظیر مارسلو و لوکاس وازکز برای کارواخال کامنت گذاشته اند تا حس خوب خود را نسبت به این پیام و این تصویر بروز بدهند. 

4125