کدام بازیکن بهترین بازیکن فینال لیگ قهرمانان اروپا شد؟

کدام بازیکن بهترین بازیکن فینال لیگ قهرمانان اروپا شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید برای پانزدهمین بار در تاریخ خود موفق شد قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و جام قهرمانی این بازی ها را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه ومبلی شهر لندن توانست بروسیا دورتموند را شکست بدهد. در این بازی گل اول رئال مادرید را دنی کارواخال در دقیقه 74 با ضربه سر به ثمر رساند. در حقیقت تونی کروس از روی کرنر به شکلی دیدنی سانتر کرد و دنی کارواخال با وجود این که یک بازیکن کوتاه قامت به حساب می آید، اما با ضربه سر موفق شد دروازه بروسیا دورتموند را باز کند.

پس از به پایان رسیدن بازی رئال مادرید - بروسیا دورتموند، دنی کارواخال به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد و جایزه ویژه خود را دریافت کرد. دنی کارواخال در حال حاضر سی و دو سال سن دارد و یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان رئال مادرید در این فصل بود.

کارواخال حالا برای ششمین بار در دوران حرفه ای خود قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. او در سال های 2014، 2016، 2017، 2018، 2022 و 2024 به همراه رئال مادرید قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده است و این جام را بالای سر برده است.

1470