پیام دنی کارواخال پس از مصدومیت شدید/ دوری طولانی مدت در راه است

پیام دنی کارواخال پس از مصدومیت شدید/ دوری طولانی مدت در راه است

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دقیقه آخر بازی رئال مادرید مقابل ویارئال، دنی کارواخال در جدال بر سر توپ و در لحظه ای که می خواست توپ را از مقابل بازیکن ویارئال دور کند، زانویش را بیش از حد بالا آورد و زانویش در برخورد با بازیکنان ویارئال خم شد.

به گزارش فوتبالی ، در این لحظه کارواخال دچار مصدومیت شدیدی شد و به شدت فریاد می زد و در نهایت با برانکارد از زمین مسابقه بیرون برده شد. حالا دنی کارواخال در پیامی درباره مصدومیت خود صحبت کرده است:" به رباط صلیبی من یک آسیب جدی وارد شده است. قرار است جراحی کنم و پس از آن مشتاق هستم تا دوباره کارم را شروع کنم و ریکاوری را از سر بگیرم. می خواهم مثل یک هیولا برگردم. از همگی به خاطر پیام هایی که برای من فرستادید تشکر می کنم."

به نظر می رسد که حالا دنی کارواخال با توجه به مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی و انجام عمل جراحی یک دوری طولانی مدت داشته باشد و ممکن است که کل فصل را از دست بدهد. لوکاس وازکز گزینه جانشینی او در ترکیب کارلو آنچلوتی برای ادامه فصل است.

کارواخال در حال حاضر 32 سال سن دارد. او در پیام خود گفته است که انگیزه زیادی برای بازگشت دارد و به خاطر این مصدومیت به خداحافظی از فوتبال فکر نمی کند.

1470