عکس؛ رونمایی از لباس اول رئال مادرید برای فصل آینده

عکس؛ رونمایی از لباس اول رئال مادرید برای فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی - از لباس اول و اصلی رئال مادرید برای فصل آینده یعنی فصل 2024/25 رونمایی شد و باید دید که مادریدی ها در فصل آینده با این لباس چه دستاورد هایی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی ، وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید تصاویری را منتشر کرد که در آن ها می بینیم بازیکنان رئال مادرید لباس های فصل آینده را بر تن کرده اند و به این ترتیب از لباس رسمی و اول رئال مادرید برای فصل پیش رو، رونمایی شده است.

کمپانی آدیداس مثل هر سال این لباس ها را طراحی کرده است. در شبکه های اجتماعی برخی ها به آدیداس انتقاد کرده اند چرا که این طراحی بسیار شبیه به فصل های قبل است و تغییر محسوسی در آن دیده نمی شود. در حقیقت برخی ها آدیداس را به نداشتن خلاقیت و ایده های تازه متهم می کنند.

کیلیان امباپه که به تازگی به رئال مادرید پیوسته است، در اولین فصل حضورش در رئال مادرید قرار است که این لباس ها را بر تن کند. رئال مادرید در فصل 2024/25 در تمامی تورنمنت ها حاضر خواهد بود و فصل فشرده ای دارد چرا که آن ها در این فصل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان لالیگا شده اند و فصل آینده در تورنمنت های تکمیلی این رقابت ها حضور خواهند داشت.

1470