رئال مادرید پنجشنبه شب قهرمان لالیگا می‌شود؟

رئال مادرید پنجشنبه شب قهرمان لالیگا می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است رئالی‌ها پنجشنبه شب جشن قهرمانی خود در لالیگا را برپا کنند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید هم اکنون با ۸۰ امتیاز از ۳۵ بازی در صدر جدول لالیگا قرار دارد و بارسلونا با ۷۹ امتیاز از ۳۶ بازی دوم است. به این ترتیب رئال تنها ۵ امتیاز تا قطعیت قهرمانی خود از لحاظ ریاضی فاصله دارد. این بدان معناست که رئال مادرید می‌تواند با ۲ برد از ۳ بازی، بدون توجه به بازی‌های بارسلونا قهرمان شود زیرا در صورتی که بارسا تمام بازی‌های خود را ببرد با رئال مادرید ۸۶ امتیازی، ‌امتیازی برابر خواهدداشت اما با توجه به شکست در بازی رو در رو قهرمانی به رئال مادرید می‌رسد.

رئال مادرید فردا شب (بامداد سه شنبه) در ورزشگاه لوس کارمنس میهمان گرانادا خواهد و احتمالا این حریف را شکست خواهد داد تا با تعداد بازی‌های برابر با بارسلونا، ۴ امتیاز بیشتر از این تیم داشته باشد. در این صورت کار به هفته سی و هفتم خواهد کشید.

در هفته سی و هفتم، پنحشنبه شب ساعت ۲۳:۳۰، بارسلونا در نیوکمپ میزبان اوساسونا خواهد بود و در همان زمان هم رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو از ویارئال میزبانی خواهد کرد که شاید بازی چندان آسانی برای رئالی‌ها به نظر نرسد اما آن‌ها با برد در این بازی می‌توانند جشن قهرمانی برپا کنند و به همین علت انگیزه‌های زیادی برای برد خواهند داشت.

نکته مهم این جاست اگر رئال بازی خود مقابل ویارئال را با موفقیت پشت سر نگذارد باید هفته آخر با لگانس بازی کند که احتمالا قبل از هفته پایانی سقوطش قطعی شده و رئالی‌ها خیال راحتی برای بازی مقابل آن‌ها دارند.

1101