رونمایی رئال مادرید از اسپانسر 70 میلیونی جدیدش

رونمایی رئال مادرید از اسپانسر 70 میلیونی جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید صبح امروز پیامی  را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرد و مدعی شد که به زودی خبر مهمی اعلام می شود.

به گزارش فوتبالی، برخی هواداران رئال مادرید بر اساس شایعات روزهای اخیر تصور می کردند که قرار است که خبر جذب کیلیان امباپه اعلام شود اما ماجرا چیز دیگری است. در حقیقت رئال مادرید قرار است که فردا از اسپانسر جدید خود یعنی شرکت HP رونمایی کند.

این شرکت آمریکایی که در حوزه تولید محصولات الکترونیکی همچون لپ تاپ و پرینتر فعالیت می کند، تصمیم گرفته است که به اسپانسر جدید پیراهن رئال مادرید تبدیل شود. البته هواپیمایی امارات همچنان اسپانسر اصلی رئال مادرید خواهد بود و قرار است که نام HP روی آستین پیراهن رئال مادرید قرار بگیرد.

رئال مادرید سالی 120 میلیون یورو از آدیداس به عنوان اسپانسر تولید پیراهن خود دریافت می کند. هواپیمایی امارات سالهاست که اسپانسر اصلی پیراهن رئال مادرید است و تا 2026 به رئالی ها قرارداد دارد. این شرکت سالی هفتاد میلیون یورو به رئال مادرید می پردازد. حالا نشریه َآس مدعی شده است که HP نیز قرار است که سالی 70 میلیون یورو به رئال مادرید بپردازد. 

با این توافق جدید، پیراهن رئال مادرید همچنان گران ترین پیراهن دنیا خواهد بود. در حقیقت رئال مادرید با این سه قرارداد، بیش از 250 میلیون یورو در سال از تبلیغات پیراهن اصلی خود دریافت خواهد کرد. 

4125