هالند و امباپه هیچ‌وقت به سطح مسی و رونالدو نمی‌رسند

هالند و امباپه هیچ‌وقت به سطح مسی و رونالدو نمی‌رسند

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس ساها مهاجم فرانسوی اسبق منچستریونایتد معتقد است ارلینگ هالند و کیلیان امباپه، دو ستاره جوان این روزهای فوتبال، هیچ وقت نمی توانند به سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برسند. 

به گزارش فوتبالیی، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بعد از فتح افتخارات فردی و تیمی فراوان در طول 2 دهه گذشته، بیش از یک سال است که دیگر در فوتبال اروپا حضور ندارند و مردم در غیاب این دو نفر، از کیلیان امباپه و ارلینگ هالند به عنوان بهترین ستاره های عصر حاضر فوتبال نام می برند. 

به نقل از سایت گل، اما لوئیس ساها معتقد است که هیچ کدام از این دو ستاره، نمی توانند به افتخارات مسی و رونالدو برسند. او در این باره گفت: "کاملاً می فهمم که چرا بسیاری از مردم طرفدار مسی هستند و همچنین متوجه هستم که چرا من و خیلی از مردم دیگر طرفدار کریستیانو رونالدو هستیم. شما نمی توانید از سطح این دو نفر بالاتر بروید، چون آن ها استعداد شگفت انگیزی دارند و اصلاً شبیه به هم نیستند. مسی ذاتاً نابغه است و توانسته با توجه به قد و سایزش، خودش را خیلی خوب با فوتبال وفق دهد. رونالدو از قد و قدرتش استفاده می کند تا بیش از 900 گل به ثمر برساند. پس ما در اینجا 2 بازیکن با ویژگی های متفاوت داریم. ما دیگر مثل آن ها نمی بینیم. شاید هالند و امباپه در 10 سال آینده در فوتبال رقابت کنند، اما نمی توانند مثل مسی و رونالدو شوند."

4416