سقوط سهام یوونتوس در بورس پس از اعلام کرونای رونالدو

سقوط سهام یوونتوس در بورس پس از اعلام کرونای رونالدو

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به علت ابتلا به ویروس کرونا باید ده روز در قرنطینه باشد و نمی تواند به تیم های باشگاهی و ملی خود کمک کند.

به گزارش فوتبالی، بدون تردید رونالدو ارزشمندترین بازیکن یوونتوس است و این را می توان در تاثیر اعلام خبر ابتلای وی به کرونا روی سهام بورس در یوونتوس مشاهده کرد. در حقیقت باشگاه یووه سهام خود را به بورس عرضه کرده است و زمانی که ابتلای رونالدو به کرونا اعلام شد (در ساعت 16:20 به وقت محلی) سهام یووه به شدت افت کرد و به 0.73 یورو برای هر سهم رسید هر چند که دقایقی بعد شرایط کمی عادی تر شد.

سهام یوونتوس

کریستیانو رونالدو در دو بازی بعدی یوونتوس حضور نخواهد داشت اما همه تلاش خود را انجام می دهد تا به بازی با بارسلونا برسد چرا که نمی خواهد فرصت رویارویی با مسی بعد از دو سال و نیم را از دست بدهد. خیلی از فوتبالدوستان منتظر تماشای رویارویی دوباره دو ابرستاره فوتبال دنیا هستند که اگر بعد از قرنطینه 10 روزه، تست کرونای رونالدو منفی شود، می تواند به میادین برگردد و رو در روی بارسلونا قرار بگیرد. کریستیانو پیش از این در منچستریونایتد و رئال مادرید بارها رو در روی تیم کاتالان قرار گرفته است.

4125