شوک به لیورپول؛ تیاگو آلکانتارا به کرونا مبتلا شد

شوک به لیورپول؛ تیاگو آلکانتارا به کرونا مبتلا شد

خبرگزاری فوتبالی - تست کرونای تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی لیورپول که به تازگی از بایرن مونیخ راهی این تیم شده است، مثبت اعلام شد و بدین ترتیب او به قرنطینه رفته و تا زمان بهبودی، از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، تیاگو آلکانتارا کرونا گرفت و از ترکیب این تیم کنار خواهد رفت. دکتر جیم ماکسون، پزشک اول لیورپول، در این باره گفت:" این انتخاب بر عهده خود فرد است که آیا نتیجه آزمایش کرونایش به طور علنی اعلام شود یا خیر. تست کرونای تیاگو آلکانتارا مثبت بوده و در حال حاضر طبق دستورالعمل های لازم قرنطینه شده است. این باشگاه تمام پروتکل های مربوط به ویروس کرونا را رعایت می‌کند و این قضیه را ادامه خواهد داد و تیاگو برای مدت زمان مورد نیاز در قرنطینه باقی خواهد ماند."

این هافبک اسپانیایی تنها یک بازی آن هم به صورت تعویضی برای تیم جدیدش انجام داد اما احتمالاً در اواسط ماه اکتبر دوباره به میادین برگردد. لیورپول تأیید کرد که تست کرونای تیاگو آلکانتارا مثبت شده است. ملی پوش اسپانیایی که در ماه سپتامبر از بایرن مونیخ راهی لیورپول شد، در طول هفت سال حضور در بوندسلیگا، بیش از 200 بازی انجام داد و موفق شد 31 گل به ثمر برساند.

1470