احتمال بازگشت تیاگو آلکانتارا به بارسلونا به خاطر همسرش

احتمال بازگشت تیاگو آلکانتارا به بارسلونا به خاطر همسرش

سایت رسمی فوتبالی- تیاگو آلکانتارا در سال 2013 بارسلونا را ترک کرد و به بایرن مونیخ منتقل شد. اما حالا این احتمال وجود دارد که او مجددا به تیم کاتالان بازگردد و دلیل این اتفاق، همسرش خولیا ویگاس است.

طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، ویگاس، همسر تیاگو، اهل بارسلوناست و دوست دارد تا بعد از شش سال دوری از زادگاهش و زندگی در آلمان به بارسلونا بازگردد و درکنار خانواده اش زندگی را ادامه دهد و در عین حال بتواند شغلش را دنبال کند. او همراه با والدینش و خواهر و برادرهایش، مالک یک هتل در کاستا براوا است و تمایل زیادی دارد تا از نزدیک در این بیزنس خانوادگی مشارکت کند. 

دراین گزارش به این نکته اشاره شده که خانم ویگاس وقتی تحصیلش در رشته مارکتینگ و ارتباطات دانشگاه کاتالونیا پایان یافت، به مونیخ نقل مکان کرد تا در کنار همسرش زندگی را ادامه دهد و دائما به بارسلونا سفر می کند تا با اعضای خانواده اش و دوستانش دیدار کند. او و تیاگو آلکانتارا دوستی صمیمانه ای با خانواده سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و رافینیا، برادر تیاگو دارند.

علاوه بر این دلایل، خود تیاگو هم تمایل زیادی دارد تا به خاطر مسائل ورزشی هم که شده به بارسلونا بازگردد. خود او در ماه اکتبر اعلام کرده بود که به این دلیل بارسا را ترک کرده که دوست داشته با حضور در ترکیب اصلی یک تیم، احساس خوشبختی کند و در بایرن مونیخ به  خواسته اش رسیده.


تیاگو در طول این مدت 5 بار با بایرن قهرمان بوندس لیگا شده و مجموعا در طول شش فصلی که پیراهن باواریایی ها را به تن کرده، 12 جام قهرمانی متعدد را بالای سر برده. امسال اوضاع در بایرن مثل سابق پیش نمی رود و این تیم اوضاع چندان ایده آلی ندارد.

بایرن در حال حاضر با 7 امتیاز فاصله نسبت به بوروسیا دورتموند صدرنشین در رده سوم جدول بوندس لیگا قرار دارد و اقتدار سالهای قبلش را از دست داده و همین ماجرا ممکن است منجر به جدایی تیاگو از جمع باواریایی ها شود. از همین رو ممکن است به زودی شاهد بازگشت تیاگو به بارسلونا و آغاز دوران جدید حضور او در باشگاه کاتالان باشیم و دلیل اصلی این اتفاق خواسته همسرش خولیا ویگاس خواهد بود.

 6363