رسمی؛ تیاگو آلکانتارا از بایرن مونیخ راهی لیورپول شد

رسمی؛ تیاگو آلکانتارا از بایرن مونیخ راهی لیورپول شد

خبرگزاری فوتبالی - تیاگو آلکانتارا، هافبک 29 ساله و اسپانیایی بایرن مونیخ، رسما راهی لیورپول شد. این بازیکن قراردادی 4 ساله با قرمز های آنفیلد بسته است. او پیراهن شماره 6 لیورپول را بر تن خواهد کرد. لیورپول برای خرید این بازیکن از بایرن مونیخ رقم 20 میلیون پوند پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، تیاگو آلکانتارا پس از آمدن کاستاس سیمیکاس از المپیاکوی یونان، دومین خرید لیورپول در این تابستان به شمار می‌رود. آلکانتارا که محصول آکادمی بارسلونا به شمار می‌رود و از سال 2013 از بارسا راهی بایرن مونیخ شده بود، پس از هفت سال این تیم را ترک کرد و راهی آنفیلد شد و فصل جدید را در جمع شاگردان یورگن کلوپ توپ خواهد زد. او در دوران حضورش در بایرن مونیخ 7 بار قهرمان بوندسلیگا شده بود و 4 بار هم جام حذفی آلمان را بالای سر برد. او همچنین در فصل گذشته برای اولین بار از زمان پیوستنش به بایرن مونیخ، لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد و با این تیم موفق به فتح سه گانه شد تا فصلی رویایی را داشته باشد.

تیاگو در بازی روز یکشنبه‌ی لیورپول مقابل چلسی حضور نخواهد داشت و غایب خواهد بود اما به نظر می‌رسد که برای بازی بعدی لیورپولی ها که مقابل یکی از تیم‌های دسته‌ی پایین تر خواهد بود، آماده باشد.

1470