هافبک لیورپول پس از 9 ماه برگشت، پنج دقیقه بازی کرد و دوباره مصدوم شد!

هافبک لیورپول پس از 9 ماه برگشت، پنج دقیقه بازی کرد و دوباره مصدوم شد!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران لیورپول به حدی از یکی از بازیکنان تیمشان عصبانی هستند که از باشگاهشان خواستند تا قراردادش را فسخ کند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در ماه های اخیر در زمینه مصدومیت ها به شدت بدشانس بوده است اما به نظر می رسد که صبر هواداران در مورد یکی از این بازیکنان لبریز شده باشد.  

تیاگو الکانتارا در تابستان 2020 با 20 میلیون پوند از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست اما در آنفیلد دوران موفقی را نداشت. این هافبک اسپانیایی به عنوان یکی از بهترین هافبک های دنیا راهی لیورپول شد  اما در سالهای اخیر با مصدومیت های پرشماری مواجه شده است.

تیاگو آلکانتارا پس از مصدومیتی 9 ماهه روز یکشنبه به ترکیب لیورپول برگشت  و پنج دقیقه در شب شکست تیمش مقابل آرسنال به میدان رفت اما حالا به نظر می رسد که این بازیکن با مصدومیتی جدید مواجه شده باشد!

بازیکن 32 ساله با وجود دقایق اندکش دوباره مصدوم شده است و باید مورد درمان قرار بگیرد. قرارداد تیاگو با لیورپول در پایان فصل به اتمام می رسد اما هواداران تیم سرخپوش به حدی عصبانی هستند که انتظار دارند که همین حالا قراردادش فسخ شود!

یک هوادار در شبکه اجتماعی اکس نوشت:" هر چه زودتر از شرش خلاص شوید." و دیگری نوشته است:" برخی هفته پیش می گفتند که قراردادش باید تمدید شود. هر چه زودتر بیرونش کنید." دیگری نوشته است:" باید تابستان گذشته کلکش را می کندید." و دیگری نوشته است:" دوستش دارم اما لطفا قراردادش را تمدید نکنید!"

4125