رکورد جالب تیاگو در اولین بازی‌اش برای لیورپول

رکورد جالب تیاگو در اولین بازی‌اش برای لیورپول

خبرگزاری فوتبالی - تیاگو آلکانتارا پس از انتقالش از بایرن مونیخ به لیورپول، اولین بازی خود را مقابل چلسی برای این تیم انجام داد و عملکرد خوبی داشت و به پیروزی دو بر صفر تیمش کمک کرد. شاگردان یورگن کلوپ هفته‌ی دوم لیگ برتر انگلیس را هم با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش فوتبالی، تیاگو آلکانتارا بازی را از روی نیمکت آغاز کرد اما در ابتدای نیمه‌ی دوم و با توجه به اینکه به نظر می‌رسید برای جردن هندرسون مشکلی به وجود آمده است، جایگزین او شد. تیاگو فقط 45 دقیقه بازی کرد اما در همین 45 دقیقه که اولین دقایقش در لیورپول هم به شمار می‌رفت، توانست رکوردی جالب را ثبت کند. تیاگو در این بازی 75 پاس موفق داشت، که این از تمامی بازیکنان چلسی بیشتر بود، حتی آن بازیکنانی که تمام 90 دقیقه را بازی کرده بودند.

همچنین از فصل 2003/04 تاکنون این بیشترین تعداد پاس در 45 دقیقه‌ی دوم توسط یک بازیکن بود که تیاگو آلکانتارا با 75 پاس آن را ثبت کرد. رکورد قبلی متعلق به اوپتا بود. وقتی تیاگو وارد میدان شد بازی بدون گل در جریان بود اما هافبک اسپانیایی تاثیر خوبی روی بازی گذاشت و شاگردان یورگن کلوپ توسط سادیو مانه دو بار به گل رسیدند تا باز هم چلسی و فرانک لمپارد را شکست داده باشند.

1470