لحظه‌ای که هافبک لیورپول به خاطر مصدومیتش گریه کرد

لحظه‌ای که هافبک لیورپول به خاطر مصدومیتش گریه کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو هافبک لیورپول وقتی که فهمید به علت مصدومیت نمی تواند در فینال جام اتحادیه مقابل چلسی بازی کند، نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش اسپانیایی قرار بود که در کنار فابینیو و هندرسون در ومبلی در ترکیب اصلی تیم کلوپ قرار بگیرد اما ده دقیقه پیش از شروع بازی مشخص شد که تیاگو در زمان گرم کردن دچار مصدومیت شده و نمی تواند بازی کند.

دوربین های اسکای اسپورت تصاویری از هافبک 30 ساله اسپانیایی را روی نیمکت شکار کردند که بسیار ناراحت به نظر می رسید. در حقیقت آلیسون که در این بازی روی نیمکت نشسته بود، سعی کرد که به تیاگو دلداری بدهد. هافبک اسپانیایی در سال 2020 از بایرن مونیخ به لیورپول ملحق شده بود که توانست جایگاه خود را در تیم کلوپ پیدا کند و با قدرت بازیخوانی و پاسهایش به یکی از بازیکنان کلیدی سرخ ها تبدیل شده بود. مصدومیت تیاگو باعث شد تا جای خود را در ترکیب به نبی کیتا بدهد. 

تیاگو توانست اولین جام خود را در لیورپول کسب کند. او در بارسلونا چهار لالیگا و یک چمپیونزلیگ برده بود و در بایرن مونیخ نیز هفت بار فاتح بوندسلیگا شده بود.در هر صورت هم تیمی های تیاگو آلکانتارا توانستند بدون او هم در یک بازی سخت جام را بالای سر ببرند و پیروز شوند.

4125