آرتور: بازی در کنار کریستیانو رونالدو تحقق یک رویاست

آرتور: بازی در کنار کریستیانو رونالدو تحقق یک رویاست

خبرگزاری فوتبالی - آرتور ملو از بارسلونا به یوونتوس منتقل شد و مراسم معارفه‌ی او در این باشگاه برگزار شد. آرتور ملو معتقد است که بازی در کنار کریستیانو رونالدو رویایی است که به حقیقت پیوسته.

به گزارش فوتبالی، آرتور دو فصل را در بارسلونا در کنار لیونل مسی توپ می‌زد و اکنون در یوونتوس با کریستیانو رونالدو هم‌بازی خواهد شد. او در مراسم معارفه‌اش گفت:" من امتیاز بازی کنار بازیکنان بزرگ را داشته‌ام. بازی در کنار رونالدو تحقق یک رویاست. امروز یک روز بسیار مهم برای من است. از خانواده ام ، مدیران ، فابیو پاراتیچی و همه کسانی که از من استقبال کرده‌اند تشکر می کنم."

یوونتوس در فصل گذشته برای نهمین بار پیاپی قهرمان لیگ ایتالیا شد . آندره آ پیرلو به تازگی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است. آرتور در این باره گفت:" من هنوز با مربی به طور مفصل صحبت نكرده ام. اما او به روشی متفاوت از دیگران فوتبال بازی می‌كرد. من احساس می كنم كه برای چنین مربی‌ای بازی می كنم. هر کسی که به فوتبال علاقه‌مند باشد ، دوران حرفه‌ای خود را دنبال می کند."

آرتور مشتاق است تا بتواند در لیگ قهرمانان اروپا به موفقیت برسد و این شانس را در یووه خواهد داشت. او در این باره گفت:" یکی از دلایل اصلی پیوستن به یوونتوس، این موضوع بود. در اینجا می توانم با بازیکنان مهمی بازی کنم و پروژه یوونتوس بسیار بلند پروازانه است. لیگ قهرمانان یک اولویت است. من برای رسیدن به این هدف با هم تیمی هایم کار خواهم کرد. ما در مورد یوونتوس صحبت می کنیم ، باشگاهی با سابقه و منحصر به فرد. این تیمی با ساختاری مهم است و همه‌ی این عوامل همیشه آن را منحصر به فرد می کند."

1470