اتلتیکو مادرید هم شرایط مهاجم بارسلونا را زیر نظر دارد

اتلتیکو مادرید هم شرایط مهاجم بارسلونا را زیر نظر دارد

خبرگزاری فوتبالی - جدایی لوئیس سوارز از بارسلونا قطعی به نظر می‌رسد چرا که رونالد کومان در تماسی تلفنی به او گفته که جایی در پروژه‌ی جدید بارسا نداشته و باید به دنبال تیم جدیدی برای خود بگردد. گفته می‌شد که یوونتوس یکی از مشتریان جدی اوست، اکنون اتلتیکو مادرید هم شرایط این بازیکن را زیر نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، سوارز به عنوان بخشی از تغییر و تحول بارسا در تابستان 2020 برای شروع پروژه‌ی رونالد کومان باید از تیم جدا شود و به ادعای آ اس اتلتیکو مادرید هم به جذب این بازیکن علاقه‌مند است. گفته می‌شود که یکی از دلایل نارضایتی لیونل مسی از سران بارسلونا و سرمربی این تیم، رفتاری است که با لوئیز سوارز داشته‌اند، چرا که مسی و سوارز دو دوست صمیمی هستند و 6 سال کنار یکدیگر بازی کرده‌اند و از هماهنگی خوبی برخوردارند. سوارز در سن 33 سالگی باید بارسلونا ترک کند. او در سال 2014 از لیورپول به بارسلونا آمد و در 283 بازی برای این تیم 198 گل به ثمر رساند و سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه شد. سوارز در فصل 2015/16 کفش طلای اروپا را از آن خود کرد تا علاوه بر افتخارات تیمی، عناوینی فردی هم در بارسا برده باشد.

باید دید که مقصد آینده‌ی سوارز کدام تیم است اما اگر او بخواهد در لالیگا بماند، اتلتیکو مادرید می‌تواند مقصد مناسبی باشد.

1470